Wednesday, May 5, 2010

~Si pari - pari yang POYOS~

Knaper entry kali ni punyer tajuk cm pelik sikit ek??
haha..Actually, aku dah create macam2 namer pari2 buluh utk kitorang. Dan nielah hasilnya :

Shuk---> Si Pari-Pari Buluh Jantan Bling Bling (yang nie anor yang kasik..aku x paham, ade ker buluh jantan? konpius)
Anor ---> Si Pari-Pari Buluh Rebung (rebung kalau blom masak, baunyer mak oi, punyer lah hancing, so mmng seswai la nih XD ) 
Aku ---> Si Pari-Pari Buluh Meriam (x tau ler knape aku pilih name nih =.=) 
Ain ---> Si Pari-Pari Buluh Rotan (mule2 ain demand nak buluh perindu konon..jangan harap ler makcik oii) 
Chiek ---> Si Pari-Pari Buluh Betung (cam dlm citer anak betung tuu) 
Aina ---> Si Pari-Pari Buluh Lemang (teringat plak time raya..makk!! aku kempunan nak mkn lemang TT^TT)
Diba ---> Si Pari-Pari Buluh Galah coz diba la yg paling tinggi dlm grup kitorng (x include shuk gedix) jeles ar ngan diba..nak tinggi gak..penat jerk mkn calci~yum byk2 TT^TT

Tibalah HIGHLIGHTnyer~
dipersembahkan nama timangan 'cumel' si Zaty :

~PUTERI BULUH KASAP~
 ~PARI-PARI BULUH KASAP~
(trsalah tulis, so zaty jgn prasan oke~hahaha XD)

Amacam? Best kan? hahahaha..nie la name yg terbaik aku bley pk utk si zaty walaupun aku sndiri x tau buluh kasap tu aper..hee~

p/s : Tambah sorang lagi bestiee aku, si anis poyo ---> Si Pari-Pari Buluh Poyo (oke, yg ni cm x logik tp nak buek cmne, dh memng si Anis tu POYOS~huhu (aku pun samer)

p/s : Semalamkan, zaty, aina, ain, anor ngan si shuk tu kne rotan~huhu..pdn muker >.<
Maser aku sorng dtg skolah pki baju pj korng gelakkn, hambik sorng satu "kiss" drpd cikgu ****..
Lelebih lagi si Anor, x hilang lagi "lovebite" die tu~XD

                                                                                                                          yang poyo ----> Myn~$_$

2 comments:

aku Zaty said...

kureng hajaq ko myn!!!!!!!

tapi mcm best gak..
aku sorang je dapat name PUTERI..
hahak!

Anis Zahorin said...

aku suka nama aku..hahaha