Tuesday, April 27, 2010

~Citer 3 in 1 aku~

Oleh sebab Zaty a.k.a si budak setan tu (err..die yang mengaku sendiri oke~) dah rasmikan blog nie, x dapatlah aku nak buat first post and pengenalan pasal geng kitorang nih. Anyway, thanks a LOT to miss Zaty because of her "sweet" introduction, Love u so much, dear~LOL
Hari ni, pasangan HOTSTUFF kelas kitorang tu buat first~date ever kat dalam makmal fizik~heee
So sweet gitu. Si lelaki mau, si gadis plak malu~memang suit betul kan diorang nih..
Macam yang aku selalu cakap, 'what suit enough for a hotstuff other than another hotstuff'...so, memang sesuai la diorang tu. Bak kata pepatah, bagai pinang dibelah 14, pastu dicincang sampai lumat *err..betul ke tak peribahasa aku tuh? sori ar, dah lama x update kpaler nih*


kertas pink yang kat atas nih adlh perbualan  perdebatan aku ngan si chiek (cikala-cikala) masa time kelas tambahan hari ni.
Ada ker patut time aku tgh concentrate ngan apa yang cikgu fizik tu ajar, (concentrate ler sangat) miss Chiek tetiber je cari psal cakap aku ngekngok~!! cisss...kurang hajar btul =.=



Amacam? Lawau tak gambar ni? haha..Aku buat sendiri tau, (masih nak kerek walaupun benda tu buruk..hehe)
Actually, aku yang cadangkan nama Geng Ketupat ni. Bunyik cam x standard kan?? Tapi nak wat camne, nama ni jer la yang aku raser seswai ngan group kitorang..haha~
Anyway, aku raser gmbr ni boleh jadik geng kitorang punyer logo (cam logo sekolah le plak =.=) tapi tak tau le pendapat member yang lain. Kalau x nak, boleh buat baru~^^
Anyway, ni hasil yang aku buat masa kat skolah tadi. Bler boring/ tangan nih dah gatal sangat, ni le jadinyerr...

Okielah, oleh sebab tajuk post ni 3 in 1, so 3 citer jerlah yang dapat aku bgtau, Until we meet again, adios~ngeee

si pengepost yang poyo ----> Myn (terpaksa ler mengaku coz benda tu memang btul pun..huhu)

1 comment:

Anonymous said...

hahaha..myn meng pOyO