Wednesday, April 28, 2010

Hari yang BZ~

What a busy day~!!
Hari ni agak bz untuk kitorang. Kelab kitorang (myn, ain, anor, chiek & shuk) buat pertandingan Treasure Hunt (cam pirate of the carribean plak) dan kitorang sumer telah diper~tanggungjawabkan untuk uruskan program tu.
Anyway, malas nak citer banyak, tgk jerlah gmbr yang sempat aku snap maser pertandingan tu~


Dalam task ni, diorang ditugaskan untuk mengisi air ke dalam botol tu smpai penuh menggunakan span. Memang kelam-kabut aku tgk...haha
Tapi apa yang pasti, pembaziran air telah berlaku dalam task ni (mentang2 ler bukan diorang yang kne bayar bil air)~hee
p/s : perasan x sponge warna kuning tu? ntah2 spongebob tak..ngee~ (dah biol)

Dalam task ni plak, diorang kne jawab soalan2 yang dah disediakan. Mesti diorang dapat jawab punyalah coz sumer pandai2 (pstt..perasan tak, masuk ni, dah 2 gmbr diorang yg aku snap..agaknyer dah memang jodoh diorang ngan kamera aku kot..) Nasib baik aku x participate dalam pertandingan ni, kalau tak, sure pending nak jawab soalan2 tuh =.=

Ha..tibalah upacara penyampain hadiah (cam skema jer aku tulis =.=)
Budak kecik tu dapat hadiah saguhati (oke la tu drpd xde) hee~

 
err..Actually gmbr ni x termasuk pun dalam program kelab kitorang. Bebudak reramai ni dok kat padang utk pertandingan roket air (anjuran kelab aper x ingat la)..macam best jer tapi syangnyer aku x dapat dok lamer kat situ utk tgk roket diorang terbang ke  tak (-┏)

Last pic,

errr..skali lagi kertas pink aku jadik mangsa perbualan kitorang
Kalau bleh malas nak upload gambar nih tapi Zaty dah paksa aku (kalau x buat, mau dibunuhnyer aku (-┏))

Okelah..sampai cni jer citer aku yang boring nih..ciao~^^

p/s : dialog2 dalam gambar tu hanyalah rekaan semata-mata oke~

1 comment:

Anis Zahorin said...

hehe roket aku terbang okeh