Saturday, May 1, 2010

precious day in my life!=)

wee~ happy-happy day!=) aku senyum hari nie dan aku menangis hari nie.. aku sedih sebab family aku xpeduli pun tentang hari istimewa aku.. TAPI aku tetap happy sebab kawan-kawan aku masih ada untuk aku.. thankz a lot!=)



hee~ 
kek coklat moist.. mak Aina yang buat.. sedap taw!=) 
*sila abaikan muka aku yang huduh tu.. hahak!



tengok tuh.. 
berkepit ngan lappy je dyeorg nie.. 
mereka-mereka lah yang selalu membuli aku kat skolah..
kecuali yang pakai tudung hitam tuh..
tu dak Myn, aku yang selalu buli dye.. 
huahuahua..=p


macam comel je dyeorg nie kan.. 
haha! Shuk yang gedik depan cam.. werkk!=p


nie Chiek and Ain,,
comel dan ketot.. itulah mereka..
ahahahah!=p

hee~ tu je la pic yang sempat amek tadi.. apepun memori untuk hari nie aku akan simpan sampai bile-bile!=) hadiah-hadiah yang dyeorg bagi aku belum bukak lagi.. macam sayang pulak nak koyak kan pembalut tuh.. huhu.. k lah, chow cincau!=)
 
p/s : kecian kat pelanggan-pelanggan KFC yang laen sebab kiteorg mengganggu ketenteraman awam tadi.. tp, ade aku kesah? aku kan bezday gurl hari nie.. hee~
-zaty..=)

No comments: