Monday, April 26, 2010

duhh~ aku rasmikan oke? heheh

Assalamualaikum!~ kami datang nak beraya.. ehh salah time dehh.. hee~



ohh oke, dengan hormatnya aku merasmikan pembukaan blog GengKetupat[dot]com.. blog nie akan dikendalikan oleh 8 orang budak yang amat sengal kecuali aku.. hahah..

mereka-mereka ialah,

zaty [ si setan utama ] *aku ler
myn [ poyo tahap cipan ]
anor [ budak gemokkk suka makan! ]
aina [ si tembam yg bengong2 ]
ain [ pengawas yang macam mawas ]
chiek [ cikala-cikala ]
shuk [ si gedikkk dan boroi ]
diba [ budak baek punye~ ]

haa, tu la senarai nama pengendali blog nie.. gerun tak gerun? huhu.. ohh oke, ape tujuan blog nie dicipta? aku kan setan, so bagi aku, ini adalah medium untuk mengumpat buat 'ketupat'.. hahah.. bagi budak-budak sengal yang lain, aku tak tahu ler.. nanty dyeorg citer k..

tapi sebenarnya blog nie diwujudkan untuk menjadi medium kteorg bercerita tentang kehidupan seharian kami dan diharapkan dapat keep in touch-touch walaupun sampai kteorg dah beranak-pinak.. bak kata dak Myn, "nanty ko letak la video time ko beranak oke? hahah"..

aha! nak tau tak gossip terhangat kat skolah kteorg skunk? "a hot stuff only suit with another hot stuff!" hahah! kawan kite yang 'HOT STUFF' tuh sedang dilamun chenta kot.. dengan siapa? itu faham-faham sendiri suda dehh.. heheh..

k lah, aku nak chow cincau.. sekian dulu ucapan pembukaan blog nie..

-zaty a.k.a si setan utama.. muahahhahha! <<-------------gelak setan kan?

No comments: